Játék – legmókásabb hír a nemzetközi dota világából

Azt szeretem a nemzetközi dota világában, hogy mindig történik valami érdekes. Mindig pörög az élet, alkotnak a profik, jelennek meg új mémek és szállóigék. Most az elmúlt hétből választottam egy olyan érdekes történést, ami szerintem a magyar közönségnek is valamelyest mókás lehet.

100$ jutalom egy replayért!

A Valve replay rendszere sajnos nem a legoptimálisabb, amivel a piacon jelenleg találkozni lehet. Egy állomány olykor 50 megát is foglalhat, ráadásul 7 nap után minden replay automatikusan törlődik a szerverekről. Emiatt persze számos legendás játékmenet tűnik az éterbe, mivel a replayek 99%-át soha senki sem tölti le.

Egy nap valaki viszont talált egy replayt, ami mostanra már hatalmas hírnévre tett szert a nemzetközi dota világában. Ez nem más, mint az 537311435 számú. Nem véletlenül lett így felfedezve: ebben a világ jelenlegi legjobb carry játékosa, Black^ játszotta kedvenc hősét (Anti-Mage) egy ranked meccsen. Ez önmagában nem nagy szám, de a statokra nézve máris mindenki érteni fogja hírnevét:

black match

Egy 29 perces meccsen Black^ 1348 GPM-et ért el Anti-Mage hőssel. Ráadásul ez nem is csak afk-farmból állt, mert 14 killben vett részt (11-0-3) a játék alatt.

Elsőnek a Redditen lezajló Black^ AMA (gyakorlatilag kérdezz-felelek) threadben jött fel, mikor valaki megkérdezte tőle, hogyan is sikerült ezt összehoznia.

black reddit

Kérdés:
Hogy tudtál összehozni 502 cs-t ebben a 28 perces meccsben? Meg van még a replaye? Üdv egy német honfitársadtól!

Válasz:
O, az a meccs 😀 Őszintén szólva nem igazán követtem a cs-emet, csak próbáltam a lehető leggyorsabban farmolni, mert haveromnak egy meccs hiányzott 5000 mmr-ig 😀 aztán miután láttam, már bántam, hogy a supportjaim nem stackeltek nekem 😦 csak próbáltam olyan hatékony lenni, amennyire csak lehet!!!

 

A témát több ezren tekintették meg (2100+ hozzászólás), majd elkezdett szájról-szájra terjedni a replay híre. Egyre többen keresték, próbálták megszerezni, aminek az lett a vége, hogy a Dotabank.com weboldalának alapítói, akiktől már számtalanszor kérték a replay közzétételét, Redditen kijelentést tettek: 100 dollár jutalmat ajánlanak fel annak a szerencsésnek, aki képes valamilyen formában eljuttatni nekik!

A replayt máig nem találta meg senki, de a hozzá tartozó témában írta valaki, hogy neki még ott van a gépén, csak a világ másik felén… Így talán egyszer, a jövőben mindenkinek lesz lehetősége rá, hogy láthassa, milyen az, amikor a világ legjobb AntiMage játékosát hagyják free-farmolni.

 

 

Kapcsolódó Reddit Thread:

For everyone who missed it, us Dotabank devs are paying a $100 bounty to whoever has that replay of Black getting 1.3k GPM on AM

Black^ Liquipedia oldala:

Dominik Reitmeier

1 thoughts on “Játék – legmókásabb hír a nemzetközi dota világából

  1. […] blogomon, a leghíresebb replay kapcsán már szóba került az oldal, mely regisztrálás után a megadott replayeket letölti a Valve szerveréről, és […]

Hozzászólás